گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه طباطبایی

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه طباطبایی

چگونه امنیت گاوصندوق را بالا ببریم

چگونه امنیت گاوصندوق را بالا ببریم

چندین روش برای ایجاد امنیت گاوصندوق وجود دارد. یکی از  روش های بالابردن امنیت گاوصندوق، ابتدا روش مهارکردن آن است که این کار نیز به چند روش معمول امکان پذیر است که ما به مواردی از آن اشاره می کنیم باماهمراه باشید.

  

1- جوش دادن گاو صندوق به یک سازه فلزی اگر در آن مکانی که گاوصندوق را می خواهیم بگذاریم این امکان وجود دارد.

گاوصندوق – گاوصندوق کاوه

2- ازطریق پیچ کردن گاوصندوق به زمین یا به پشت یا به طرفین، بستگی به آن فضایی که گاو صندوق را می گذاریم دارد. استاندارد تعداد سوراخ ها با توجه به امنیت لازم برای هر گاوصندوق میتواند از 2 تا 24 سوراخ باشد.

3- می توان یک صفحه به زمین پیچ کنیم و گاوصندوق را برروی صفحه قراردهیم و با جوشکاری گاوصندوق را مهار کنیم، لازم به ذکراست که حتی می توان هر3مورد را برروی یک گاو صندوق لحاظ کرد.

از دیگر روش های بالابردن امنیت گاوصندوق گذاشتن سیستم هوشیار(پیامکی) می باشد، سیستمی برقی که اگربرق آن قطع شود با باطری هایی که داخل آن قراردارد می تواند فعال شود. سیستمی که به محض بازشدن درب گاوصندوق، برای یک تا 5 موبایل، پیامک با این متن «دربازشد» ارسال می شود.این عمل فقط به محض بازشدن درب می باشد، چه متعارف چه غیرمتعارف و این پیامک ازطریق سیم کارتی است که داخل گاو صندوق هوشیار قرارداده می شود.

روش دیگر برای بالابردن امنیت گاوصندوق روشی است که، در گاوصندوق دوربین های کوچکی به اندازه یک نخود قرار می دهند تا به محض بازشدن درب عکس می گیرد و برای صاحب گاو صندوق همان لحظه ارسال می شود تا بتواند تشخیص دهد که چه کسی درب گاو صندوق را بازکرد.

ازدیگرروش ها  برای بالابردن امنیت گاوصندوق نصب دزدگیر است که، تا سارق بخواهد درب را به زور و با تخریب قفل ها و اگر رمز داشته باشد با نابود کردن رمز درب آن  را باز کند، آن دزدگیر فعال می شود و شروع به آژیر کشیدن می کند.

نصب رمز دیجیتال مرغوب و با کیفیت و نیز رمز مکانیکی (چرخشی یا گردون) و قفل کلید دار و همچنین رمز اثرانگشتی همگی همزمان بر روی گاوصندوق امنیت آن را خیلی بالامی برد  و سیستم مکانیکی ضدسرقت باید داشته باشد چون مادامی که شما طرح مهارکردن را انجام دهید سارق صندوق را نمی تواند ببرد وایمنی درب را نیز خیلی رعایت کرده اید و درب را نیز نمی تواند باز کند .

یکی از روش های  بالابردن امنیت گاوصندوق که از همه این ها مهم تراست، شما باید فضایی را برای قرار دادن گاوصندوق در نظر بگیرید که پنهان باشد و از دید عموم مخفی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد